Friday, October 19, 2012

Ładne widoczki

Lubię ładne widoczki. Pamiętacie te wzgórza z "Cienkiej czerwonej linii"? Wysoka trawa falująca pod musnięciami wiatru, odcienie szmaragdu migoczące w źdźbłach? Chciałem zrobić taki feeling tamtego miejsca (bez strzelania i wybuchów). Trochę nie wyszła mi mgła wieczorna która miała się snuć żeby nadać odrobinę głębi.

Thursday, October 18, 2012

Concept art #1











Raport z placu boju

Lubię gdy z pozoru mało znaczący detal potrafi zainspirować mnie do twórczego działania. Ostatnimi czasy, było tak za sprawą Grampa. I co się okazało? Nagle rysunki zaczęły nabierać charakteru i stały się bardziej dopieszczone. To cieszy. Zrezygnowałem również z kompleksowego kreskowania, na rzecz większego minimalizmu. Rysunkom wyszło to na dobre - zyskały więcej oddechu oraz czytelności. Mimo to, nadal panuje pewien "kontrolowany chaos".

Haku 




start new game

Intro



 Znajdujemy się w schronie schowanym głęboko pod górami Tybetu. Wokół pełno jest rysunków, szkiców, projektów. A pośrodku w swietle żarówki 25W siedzą autorzy.

Naszą pasją są obrazy, gry, pomysły. Nieskończony swiat elektronicznej rozrywki.
Uważamy że odkrywanie i poszukiwanie są najlepszymi drogami to tego aby się rozwinąć w tych kierunkach. Dlatego podwijamy nogawki i wchodzimy do tej rzeki.

Na niniejszej stronie postaramy się pokazać nasze spojrzenie na Game Developing (analityczny umysł Haku, bo Japon nawet nie wie co to znaczy), concept art czyli co nam przychodzi do naszej głowy i co uważamy ze inni powinni zrobić lepiej oraz krótkie opinie na temat interakcji z materią twórczą innych (czyli krytyki, opinie i własne zdanie).

Dlaczego to robimy? Bo uważamy że takie talenty nie mogą się marnować i musicie o nich wiedzieć.

Haku & Japon